jueves, 28 de noviembre de 2013

Primer contacte

I per fi va arribar el dia!
El dia 23 de Novembre vaig conèixer en Bryan. Vam parlar poca estoneta però em va donar temps a saber alguna coseta sobre ell.

A primera vista em va semblar tímid i em va comentar que li costava una mica parlar el català, però que l'entenia perfectament. Em proposo aconseguir que el parli bé i que s'hi senti còmode. 
Tinc moltes ganes de saber més coses d'ell i les seves costums.

Aquest primer contacte ens va servir per saber algunes coses l'un de l'altre. No vaig tenir la oportunitat de conèixer la seva família, però espero poder-los conèixer ben aviat.

Ja estic impacient per demà, que tornarem a veure'ns!
Molt il·lusionada amb aquest projecte!
I aquí una foto del primer contacte :)



No hay comentarios:

Publicar un comentario